بهمن ۱۳۹۰

برنامه اکران مستند «در جستجوی پلنگ ایرانی» در جشنواره فیلم فجر

فیلم مستند «در جستجوی پلنگ ایرانی» سه بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید. این فیلم که از سال 1384 با شروع پژوهش در منتطقه البرز مرکزی آغاز شد، به مدت 6 سال به طول انجامیده و به یکی از طولانی ترین مستندهای ساخت ایران در سال جاری به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

Read more

زادآوری خرس قهوه ای به عنوان شاخص مديريت

خرس قهوه ای بزرگترین گوشتخوار ایران به شمار می رود که در محدوده های وسیعی از البرز و زاگرس پراکنش دارد. بااین حال، مطالعات بوم شناختی درباره این گونه کمتر در ایران صورت گرفته و این گونه همچنان یکی از کمتر شناخته شده ترین پستانداران ایران به شمار می رود.

Read more

به بافق کمک کنيد!

منطقه حفاظت شده کوه بافق یزد با یکی از بزرگترین چالشهای زیست محیطی کشور دست و پنجه نرم می کند. ماه هاست که جاده ای که از میان این منطقه قرار است بگذرد، آینده کوه بافق را با مخاطره روبرو ساخته است.

Read more

سمينار گربه سانان بيابان مرکزي ايران

8 آذرماه “سمینار گربه سانان بیابان مرکزی ایران” توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل و با همکاری جمعی از تشکل های محیط زیستی در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل برگزار شد. هدف از برگزاری این سمینار، ایجاد حساسیت و افزایش آگاهیهای زیست محیطی در بین همکاران فعال در زمینه حفاظت از کویر مرکزی و … بود.

Read more