احداث آبشخور به مناسبت روز یوز در یخاب آران و بیدگل

نهمین جشنواره «روز ملی یوزپلنگ ایرانی» با حضور مسئولان اداره حفاظت از محیط زیست، فعالان و دوستداران محیط زیست در شهر آران و بیدگل برگزار می شود.

نماینده اجرای جشنواره روز ملی یوزپلنگ ایرانی با بیان اینکه برای جشنواره برنامه های متنوعی ترتیب داده شده است، گفت:  جشنواره روز ملی یوزپلنگ از روز چهارشنبه، 4شهریور ماه آغاز و تا روز دوشنبه 9شهریورماه ادامه خواهد داشت .

مسیب صدری با بیان اینکه طی روزهای برپایی جشنواره ، برنامه های متنوعی توسط تشکل های مردمی اجرا می شود، گفت: تجلیل از محیط بانان شهرستان، پاکسازی محوطه چشمه های منطقه یخاب، برپایی ایستگاه نقاشی در شهر آران و بیدگل و بخش کویرات، دوچرخه سواری در مسیر مرنجاب با شعار سرنوشت یوزپلنگ آسیایی در دست ایرانیان، برگزاری جام فوتسال یوزپلنگ ایرانی، ساخت آبشخور در زیستگاه یوز ایرانی و نیز افتتاح پروژه بهره برداری از آب انبارها و آبشخورهای احداث شده در منطقه شکار ممنوع یخاب از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

مدیر انجمن حامیان محیط زیست ابوزیدآباد در ادامه افزود: در برپایی این جشنواره اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان، فرمانداری، انجمن حامیان محیط زیست ابوزیدآباد، انجمن فرهنگی ورزشی جوانان کویر آران و بیدگل، انجمن فرهنگی  ورزشی سفیر کویر، انجمن حامیان محیط زیست و گردشگری آران و بیدگل و انجمن یوزپلنگ ایرانی همکاری دارند.

نهمین گرامیداشت روز ملی یوزپلنگ ایرانی – استان اصفهان – آران و بیدگل

فرستنده خبر: مریم شهبازی

عکس تزئینی است.

Related posts

تقدیر از محیط بانان توران در شاهرود

20 کیلومتر هم رکابی با یوز ایرانی

پارک کوهسنگی مشهد میزبان یوزپلنگ ها