انتشار کتابچه داوطلبی انجمن یوزپلنگ ایرانی هم زمان با روز جهانی داوطلب

انجمن یوزپلنگ ایرانی به عنوان یکی از سازمان های غیردولتی و مردم نهاد فعال در زمینه محیط زیست و حیات وحش، دامنه گسترده ای از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و حفاظتی را در برنامه هر ساله خود دارد.

در طول بیش از ۱۵ سال فعالیت انجمن، محدودیت‌های مالی در جذب نیروی متخصص مسئله ای مهم در پیش‌برد اهداف انجمن که همانا حفاظت پایدار در زیستگاه گوشتخواران بزرگ کشور است، بوده‌اند. فعالیت داوطلبانه اعضا همیشه نیروی محرکه‌ای بوده که این مشکل را مرتفع و ادامه فعالیت را ممکن نموده است. داوطلبان همواره سرمایه‌ای مهم و ارزشمند برای انجمن یوزپلنگ ایرانی بوده‌اند. ما تلاش می‌کنیم تا داوطلبانمان در همراهی با کادر اجرایی به عنوان عضو جدانشدنی از نیروی انسانی انجمن، تجربه‌ای ارزشمند از شرکت در برنامه‌ها رقم بزنند.

15 آذر با عنوان روز‌بین‌المللی داوطلب، فرصتی منحصر به فرد برای داوطلبان و سازمان‌ها است تا تلاش‌های خود را ارج نهند، ارزش‌های خود را به اشتراک بگذارند، کار خود را در میان جوامع، سازمان‌های مردم‌نهاد، کارگزاری‌های ملل متحد، مقامات دولتی، و بخش خصوصی ترویج دهند.

امسال انجمن یوزپلنگ ایرانی با هدف بهبود و شفافیت شرایط کاری و پیشرفت داوطلبان خود اقدام به تدوین کتابچه راهنمای داوطلبی نموده است. این کتابچه از روز انتشار، مبنای سازوکارهای مرتبط با داوطلبان در انجمن یوزپلنگ ایرانی خواهد بود. علاقمندان به همکاری داوطلبانه با انجمن میتوانند این فایل را از اینجا دریافت و مطالعه کنند.

 

Related posts

امید برای نجات یوز ایرانی کمرنگ‌تر شد

آغاز همکاری انجمن با برند RNS

شرکت انجمن در سرشماری تابستانه توران