تقدیر مردمی از محیط بانان ایران در چهارمین دوره ی جایزه ی یحیی

مراسم اهدای جوایز و معرفی محیط بانان برگزیده ی چهارمین دوره ی جایزه ی یحیی ۲۳ آذرماه ۹۶ در تهران برگزار میگردد.
دبیر برگزاری چهارمین دوره ی جایزه ی یحیی ضمن اعلام این خبر گفت:جایزه ی یحیی یک اتفاق مردمی جهت تقدیر از محیط بانان کشور است و تمام تلاش دبیرخانه این است که بهترین ها به بهترین شکل تقدیر شوند.
به همین منظور ضمن دعوت از خانواده های محیط بانان برگزیده برای حضور در مراسم ،هدایایی نیز به ایشان اهدا میگردد.
زینب ابراهیم نواز فرآیند انتخاب محیط بان نمونه را این گونه شرح می دهد: چهارمین دوره ی جایزه ی یحیی خردادماه سال ۹۶ کلید خورد. ابتدا فرم ثبت نام جایزه ی یحیی بازبینی و اصلاح شد و در نهایت تعدا ۵۳ فرم از ۲۲ استان کشور دریافت شد.
فرم های دریافتی به منظور معرفی محیطبانان برگزیده در چند مرحله مورد ارزیابی، بازبینی و دقت نظر هیات داوران قرار گرفت و در نهایت برگزیدگان این دوره انتخاب شدند.

دبیرخانه جایزه یحیی در خصوص شکل گیری این جایزه نیز این گونه توضیح داد: انجمن یورپلنگ ایرانی در راستای برنامه های حمایتی از محیط بانان، به ابتکار دوتن از اعضای هنرمند خود، مجتبی رمزی و پریدخت مشکزاد جایزه ی سالانه ای مخصوص تقدیر از محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست پایه گذاری نمود.حامیان رسانه ای و داوران این جشنواره نیز از فعالان محیط زیست کشور هستند که به صورت داوطلبانه در روند اهدای جایزه با دبیرخانه همکاری می کنند.
وی افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره محیط بان شهید (یحیی شاه کوه محلی) و معنی حیات بخش اسم یحیی این مراسم “جایزه”یحیی نامگزاری شد و هدف اصلی آن تجلیل از محیط بانانی است که تلاش های چشمگیری در زمینه حفاظت از عرصه های تنوع زیستی در حوزه های محل خدمت خود داشته اند.
ابراهیم نواز ضمن دعوت از تمام علاقمندان به محیط زیست ایران برای شرکت در این مراسم افزود: امیدواریم با حضور پرشور حامیان محیط زیست و حیات وحش در روز مراسم، تقدیری درخور این عزیزان داشته باشیم.
آیین اهدای جوایز چهارمین دوره جایزه یحیی با مشارکت بانک تجارت، باشگاه مشتریان بانک تجارت، مجتمع آهوان، دانشگاه محیط زیست، پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، پایگاه خبری تحلیلی زیست بوم، قرارسبز، لبنیات دهاتی، شرکت نک، رنگ باراد و آقای سامان گلریز برگزار خواهد شد.
آدرس:خیابان طالقانی، حدفاصل خیابان ولیعصر و خیابان حافظ، روبروی بنیاد شهید، ساختمان اعتباری بانک تجارت.

Related posts

امید برای نجات یوز ایرانی کمرنگ‌تر شد

آغاز همکاری انجمن با برند RNS

شرکت انجمن در سرشماری تابستانه توران