ثبت نام در کارگاه «آشنایی با تکنیک های جستجوی فرصت های پژوهشی و حمایتی»

انجمن یوزپلنگ ایرانی در راستای اهداف آموزشی خود برای توانمندسازی اعضاء، کارگاه «آشنایی با تکنیک های جستجوی فرصت های پژوهشی و حمایتی» را برگزار می نماید.

فعالیت های محیط زیستی و اجرای پروژه های حفاظتی با مشکلاتی همراه است. بسته به موضوع، ابعاد مشکلات متفاوت است اما تامین مالی به عنوان بزرگترین چالش برای فعالین محیط زیست کشور همواره وجود داشته و دارد. این موضوع در کشورهای در حال توسعه و جهان سوم بیش از پیش نمود پیدا می کند. از طرفی موسسات بین المللی زیادی در دنیا وجود دارند که با یاری حمایت کنندگان محیط زیستی اقدام به تامین مالی پروژه های حفاظتی در نقاط کمتر توسعه یافته دنیا مانند ایران می کنند. در این کارگاه تلاش می کنیم شما را با روش های جستجوی این فرصت ها و نحوه برقراری ارتباط با آن ها آشنا کنیم.

هم چنین در دنیا فرصت های مطالعاتی برای افزایش دانش متخصصان محیط زیست و حفاظت حیات وحش وجود دارد که با کمترین هزینه و گاهی بدون هزینه است. این فرصت ها مناسب دانشجویان محیط زیست، متخصصان حیات وحش و علاقمندان این حوزه است. در این کارگاه روش های جستجو  یافتن و ارسال این فرصت ها را مرور خواهیم کرد. همچنین شیوه نگارش نامه ی انگیزش (motivation letter) ، رزومه های مختلف و پروپوزال های تخصصی آموزش داده خواهد شد.

سمینارهای بین المللی تخصصی حیات وحش و محیط زیست در کشورهای مختلف برگزار می شود که علاوه بر به روز رساندن دانش خود می توانید ارتباطات بسیار خوبی با فعالان این عرصه و هم چنین موسسات معتبر برقرار کنید. در این کارگاه به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

مدرس این کارگاه آموزشی مهندس علی شمس (کارشناس ارشد مهندسی محیط زیست و عضو تیم پژوهش انجمن) خواهد بود. جهت ثبت نام در این کارگاه از طریق فرم زیر اقدام نمایید:

 

Related posts

برگزاری کارگاه آموزشی “مشارکت جوامع محلی در حفاظت از زیستگاهها و راهکارهای تعارض بین انسان و زیست مندان” در قزوین

فراخوان دوره تخصصی «آشنایی با رویکرد مشارکتی و ابزارهای آن»

نشست و کارگاه آموزشی «مفاهیم پایه محیط زیست و ضرورت حفاظت از یوزپلنگ ایرانی»