سمینار حیات وحش مهرماه

امروزه کارشناسان و متخصصين متعددی در سرتاسر کشور درحال مطالعه و پژوهش در زمينه حيات وحش ايران هستند که خوشبختانه نتايج آنها در قالب مقالات و پايان نامه ها به صورت مکتوب منتشر شده است. از همين رو، به منظور ارتقاي دانش و تبادل اطلاعات ميان دانشجويان و اساتيد و بهره مندی از آخرين دستاوردهای پژوهشی و علمی کشور در زمينه حيات وحش، سمینارهاي حيات وحش از ابتدای مهرماه امسال برگزار می شود. در اين سمینارها از متخصصين و دانشمندان صاحب نظر در زمينه حيات وحش که پژوهش هايی ممتاز انجام داده اند، دعوت مي گردد تا دستاوردهاي علمي خود را ارائه دهند. اميد است که اين مجالس، محفلي باشد در جهت تبادل دانش و ايده ها. اين سمینارها سه شنبه نخست هر ماه از ساعت 17 تا 19 در ساختمان انتشارات فنی ايران برگزار می گردد. البته به دلیل برگزاری مراسم در سالن مذکور در هفته نخست مهرماه، نخستین سمینار در هفته دوم مهرماه برگزار می شود.

موضوع نخستين نشست حيات وحش انجمن (سه شنبه 11/7/1391):

  •  ارزيابی زيستگاه کل و بز در منطقه حفاظت شده هفتادقله (منتشرشده در European Journal of Wildlife Research) ، توسط آقای دکتر بهمن شمس
  • جایگاه مطالعات اکولوژیکی در حفاظت از قزل آلاها در ایران، دکتر اصغر عبدلی

 

آدرس: خيابان مطهری، خيابان ميرعماد، بالاتر از سفارت هندوستان، پلاک 24، انتشارات فنی ایران

 

 شرکت برای عموم آزاد و رايگان می باشد. علاقمندان جهت حضور در برنامه، با دفتر انجمن یوزپلنگ ایرانی در ساعات اداری تماس حاصل فرمايند.

 

 

Related posts

همراهی شهروندان اراک برای حمایت از یوزپلنگ ایرانی

همایش ملی یوزپلنگ ایرانی برگزار می شود

افزايش جدی تلفات يوزپلنگ در ایران