فرهنگ نامه طلایی نوآموز منتشر شد

فرهنگ‌نامه عمومی برای نوآموزان فارسی زبان با نام فرهنگ نامه طلایی نوآموز منتشر شد. این دایرة‌المعارف 184 صفحه‌ای نخستین فرهنگ‌نامه عمومی است که برای دانش آموزان سال هاي آغازين ابتدايي تاليف شده است. حدود 20 نویسنده و مشاور برای تدوین و پرداخت متن این فرهنگ‌نامه و حدود 50 تصویرگر، عکاس و گرافیست دست به دست هم داده‌اند تا شکل و شمایل آن را برای خواننده‌های کم سن و سال جذاب و دل‌پذیر کنند. جانوران، پستانداران، پرندگان، بی مهره‌گان و غیره موضوعاتی هستند که توسط خانمها حسینی زورائی، حسن بیگی و قلیچ پور از کارشناسان انجمن یوزپلنگ ایرانی تالیف شده اند.

درکنار انجام پژوهش های علمی، تدوین متون علمی به زبان ساده برای دانش آموزان و معلمان از مهمترین اولویت های انجمن یوزپلنگ ایرانی ازبدو تأسیس بوده تا بتواند به گسترش مفاهیم علمی در زمینه تنوع زیستی درمیان مردم کمک نماید. ازسال1386  تاکنون پنج عنوان کتاب مختلف در این زمینه برای این دو گروه مخاطب با همکاری انجمن منتشر شده است.

فرهنگ نامه طلایی نوآموز که مرجعي مناسبی براي فعّاليّت‌هاي پژوهشي كودكان مي باشد، داراي 100موضوع اصلي به ترتيب الفبا و بيش از 1000 تصوير رنگي است. علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر در این زمینه را از وب سایت انتشارات طلایی کسب نمایند.

Related posts

همراهی شهروندان اراک برای حمایت از یوزپلنگ ایرانی

همایش ملی یوزپلنگ ایرانی برگزار می شود

افزايش جدی تلفات يوزپلنگ در ایران