فراخوان مشارکت در تامین دستمزد همیار محیط‌بان توران

انجمن یوزپلنگ ایرانی یک موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی است که هزینه‌های اجرایی فعالیت‌های خود را عموما از طریق کمک‌های مردمی و یا در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها تامین می‌کند. برخی از افراد و یا شرکت‌ها از سالیان دور و برخی به تازگی به جمع حامیان انجمن اضافه شده‌اند تا انجمن را برای نیل به حفاظت مستمر از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی یاری کنند. یکی از فعالیت‌های حفاظتی انجمن، استخدام همیار محیط‌بان در زیستگاه‌ها است. این افراد در فعالیت‌های جاری حفاظت از منطقه نقش دارند و تنها اجازه تعقیب و گریز شکارچیان که صرفا وظیفه محیط‌بانان (به عنوان ضابط دادگستری) است شرکت نمی‌کنند. هم‌اکنون انجمن دو همیار محلی در توران به‌کارگیری کرده است.
متاسفانه شرکتی که دستمزد یکی از این همیار محیط‌بانان را در سال ۱۴۰۲ برعهده گرفته بود، علیرغم امضای تفاهم‌نامه همکاری، تاکنون موفق به واریز دستمزد این فرد نشده. ما نیز تصمیم گرفتیم دستمزد را از پس‌انداز انجمن پرداخت کنیم تا مشکل حامی برطرف شود و نه منطقه و نه زندگی همیارمان دچار مشکل نشود. با این وجود و با گذشت شش ماه از سال، دیگر پس‌انداز انجمن نیز پایان یافته و امکان پرداخت دستمزد را نداریم و باید به دنبال اسپانسر جدید باشیم.
لذا از شما همراهان انجمن خواهشمندیم در صورتی که شرکتی میشناسید که امکان تامین کل هزینه دستمزد ۶ ماهه این همیار تا پایان سال با حقوق پایه را دارد، به صفحه انجمن پیام دهید. امیدواریم با همراهی شما هرچه سریعتر مبلغ مورد نیاز را تامین کنیم و فعالیت این همیار در توران ادامه یابد.

به‌روزرسانی: مبلغ مورد نیاز توسط انتشارات نردبان تامین شد.

Related posts

تمدید همکاری با همیار محیط‌بانان انجمن در توران

تمدید حضور دو همیار محیط بان در ذخیره گاه زیست کره توران در سال 1401

تامین آب شرب سالم برای تمامی پاسگاه های فعال میاندشت