همایش خطرات همزیستی حیات وحش و پسماند

به مناسبت نهم شهریور روز ملی یوزپلنگ ایرانی، جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست اصفهان همایش «خطرات همزیستی حیات وحش و پسماند» را در تاریخ هشتم شهریورماه برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست اصفهان به مناسبت روز ملی یوزپلنگ ایرانی، این جمعیت با همراهی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و همکاری مدیریت پسماند منطقه 2 شهرداری اصفهان در محل فرهنگسرای معلم اقدام به برگزاری همایش «خطرات همزیستی حیات وحش و پسماند» نمود.

در این برنامه دکتر عمرانی از صاحب نظران حوزه بازیافت سخنرانی خود را با موضوع «تفکیک زباله از مبدا» و «تهیه کود کمپوست خانگی» ارایه کرده و خانم ضرغام، کنشگر زیست محیطی درباره «خطرات همزیستی حیات وحش و پسماند» و خصوصا بیماری هایی که یوزپلنگ آسیایی را تهدید می کند، سخنرانی کردند. مهندس ظهرابی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، مهندس اسدالهی از شهرداری اصفهان و مهندس خسروی از مدیریت پسماند از جمله میهمانان ویژه این برنامه بودند که در پایان برنامه، از بخش های جانبی همایش در قسمت کارگاه نقاشی و کاردستی کودکان و تهیه روزنامه دیواری توسط نوجوانان دیدن کردند.

نهمین گرامیداشت روز ملی یوزپلنگ ایرانی – استان اصفهان – اصفهان

فرستنده خبر: خوشه عظیم پور

Related posts

تقدیر از محیط بانان توران در شاهرود

20 کیلومتر هم رکابی با یوز ایرانی

پارک کوهسنگی مشهد میزبان یوزپلنگ ها