آموزش دبیران شهرستان آران و بیدگل توسط آموزشگران انجمن

در همایش حافظان محیط زیست شهرستان آران و بیدگل که 23 دی ماه سال 1394 برگزار شد، آموزشگران انجمن یوزپلنگ ایرانی برای آموزش معلمان شهرستان آران و بیدگل، کارگاه آموزشی مفاهیم پایه محیط زیست برگزار کردند. در این کارگاه 200 دبیر، معاون و مدیر مدارس این شهرستان از مخاطبان آموشگران انجمن بودند.
این کارگاه در دو کلاس یک ساعت و نیمه و در دو نوبت با حضور چهار آموزشگر از انجمن برگزار گردید. در این کارگاه آموزشگران در ابتدا به ارائه مفاهیم پایه محیط زیست پرداخته، سپس با ارائه یکی از بازی‌های آموزشی انجمن با عنوان «پازل حیات» و همفکری با فرهنگیان جهت آشنایی با نقش‌شان در حفاظت و نشر فرهنگ حفاظت به کار خود پایان دادند. همچنین جناب آقای مرتضی اسلامی دهکردی مدیرعامل انجمن یوزپلنگ ایرانی در روز پنجشنبه 24 دی ماه در این همایش به ایراد سخنرانی پرداختند.
بخش آموزش و مشارکت های مردمی انجمن یوزپلنگ ایرانی آماده برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان، بزرگسالان و همچنین کارگاه های آموزش معلم و آموزشگر در مراکز و سازمان های مختلف است. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل info@wildlife.ir تماس حاصل نمایند.

عکس ها از :

شیرین شایسته، فرنوش کوچالی

Related posts

کتاب درس‌آموخته‌های انجمن یوزپلنگ ایرانی منتشر شد

برگزاری کارگاه آموزشی “مشارکت جوامع محلی در حفاظت از زیستگاهها و راهکارهای تعارض بین انسان و زیست مندان” در قزوین

تغییر روش، بخشی از حفاظت است