اطلاعیه برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی طبیعت

انجمن یوزپلنگ ایرانی به منظور افزایش دانش و مهارت اعضای خود در زمینه عکاسی و آشنایی با اصول اولیه آن به منظور ثبت بهتر تصاویر طبیعت و حیات وحش تصمیم دارد با کمک اساتید مجرب و صاحبت نام، سلسله کارگاه های آموزشی در این زمینه را برگزار نماید.

بدین منظور و در گام نخست، کارگاه آموزشی مقدمات و تجهیزات عکاسی از منظره و طبیعت سه شنبه 15 مهرماه 1393 با حضور استاد کاوه فرزانه، عکاس طبیعت و حیات وحش و مدرس عکاسی، و با همکاری موسسه آوای ارسباران برگزار می گردد.

در این کارگاه سه ساعته، به اصول عکاسی و آشنایی با مفاهیم و تجهیزات آن پرداخته می شود و مباحثی مانند ترکیب بندی و سواد بصری، تجهیزات و ابزارآلات عکاسی، عکاسی از منظره و طبیعت، اصول عکاسی حیات وحش و … مرور خواهد شد.

اعضای انجمن برای حضور در این کلاس لازم است که روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17 با دفتر انجمن تماس گرفته و ثبت نام نمایند. و یا نام و شماره تماس خود را به ایمیل info@wildlife.ir ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که این کارگاه برای اعضای انجمن رایگان بوده و سایر افراد علاقمند نیز با پرداخت هزینه کارگاه (15000 تومان) ، می توانند در آن حضور یابند.

زمان: سه شنبه 15 مهرماه 93 از ساعت 16 الی 19

آدرس محل برگزاری کارگاه: بلوار میرداماد، نرسیده به خیابان شریعتی، خیابان رودبار غربی جنوبی، پلاک 24، موسسه آوای ارسباران

Related posts

برگزاری کارگاه آموزشی “مشارکت جوامع محلی در حفاظت از زیستگاهها و راهکارهای تعارض بین انسان و زیست مندان” در قزوین

فراخوان دوره تخصصی «آشنایی با رویکرد مشارکتی و ابزارهای آن»

ثبت نام در کارگاه «آشنایی با تکنیک های جستجوی فرصت های پژوهشی و حمایتی»