انتشار تقویم تورهای حیات وحش «یوزتور»

بخش سفرهای آموزشی انجمن یوزپلنگ ایرانی ملقب به «یوزتور» در اولین سفر امسال، هفته دوم شهریورماه تور منطقه حفاظت شده البرز مرکزی را با حضور اعضای انجمن برگزار کرد.
هم اکنون برنامه سفرهای آموزشی حیات وحش انجمن در شش ماه دوم سال 1397 منتشر شده است تا اعضای انجمن و دوستداران حیات وحش بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای شرکت در این سفرها داشته باشند.
گاوبانگی در هزارجریب، منطقه حفاظت شده پرور، سفر تخصصی بندپایان، منطقه حفاظت شده عباس آباد، پارک ملی خجیر، جزیره آشوراده و پناهگاه حیات وحش میانکاله، پرنده نگری در تالاب میقان، منطقه حفاظت شده باشگل و به جستجوی پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره عناوین سفرهای شش ماه دوم امسال خواهد بود.
از آن جایی که انجمن یوزپلنگ ایرانی اکوتوریسم را به عنوان یک راه حل حفاظتی در مناطق مختلف می داند، در برنامه ریزی سفرها تلاش می کند از فرصت های پیش آمده برای جلب مشارکت جامعه محلی و محیط بانان مناطق استفاده کند.
در این راه آگاهی بخشی به طبیعت گردان و علاقمندان حیات وحش از اصلی ترین رسالت های ماست. امیدواریم سفرهای مسولانه یوزتور بتواند پاسخ مناسبی برای علاقمندان سفر به زیستگاه های حفاظت شده ایران باشد.

Related posts

جذب کارورز

انتشار تقویم تورهای انجمن در شش‌ماهه دوم سال ۹۸

تورهای حیات وحش انجمن یوزپلنگ ایرانی در سال 97 به پایان رسید