انتشار نماهنگ “رفیق شما یوزپلنگ”

کاروان نمایش انجمن یوزپلنگ ایرانی محصول جدید خود را منتشر نمود که نماهنگی با موضوع یوزپلنگ آسیایی است.پس از انتشار نماهنگ «اینجا به بعدش دیگه با آدماست …». نماهنگ یوزپلنگ برای اولین بار در همایش «یوزپلنگ ایرانی» که در 13 مهرماه با هدف ارائه نتایج آخرین پژوهش‌ها در خصوص یوزپلنگ آسیایی و تقدیر از محیط‌بانان زیستگاه‌های یوزپلنگ ترتیب داده شده بود، در معرض دید عموم قرار گرفت. در نماهنگ مذکور که «رفیق شما؛ یوزپلنگ» نام دارد، سعی شده است با ترکیب ترانه، موسیقی، انیمیشن و طنز با مفاهیم آموزشی، یوزپلنگ آسیایی به مخاطبان شناسانده شود. یوزپلنگ آسیایی که زمانی در سراسر آسیا زندگی می‌نمود، امروزه تنها در بخشی از فلات مرکزی ایران زیست می‌کند. طبق آخرین پژوهش‌های انجام گرفته جمعیت این زیرگونه بین 40 تا 70 عدد تخمین زده می‌‌شود. تعدادی که بیش از پیش وضعیت در خط انقراض این گونه را نشان می‌دهد.
انجمن یوزپلنگ ایرانی در راستای اهداف خود همواره سعی نموده است با اطلاع رسانی درباره یوزپلنگ آسیایی و وضعیت آن در ایران، توجه ایرانیان و جهانیان را به این گونه ارزشمند کشور ایران جلب نماید. نماهنگ «رفیق شما؛ یوزپلنگ» نیز ابزار آموزشی و اطلاع‌رسانی دیگری است که در همین راستا تولید شده است.
برای مشاهده نماهنگ «رفیق شما؛ یوزپلنگ» می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید. همچنین برای دریافت فایل با کیفیت آن و استفاده به منظور اطلاع رسانی درباره یوزپلنگ‌های آسیایی با دفتر انجمن یوزپلنگ ایرانی تماس حاصل نمایید.
نماهنگ یوزپلنگ در آپارات  نماهنگ یوزپلنگ در یوتیوب

Related posts

کتاب درس‌آموخته‌های انجمن یوزپلنگ ایرانی منتشر شد

تولید راهنمای صحرایی نجات گوشتخواران بزرگ جثه از تله های سیمی

تغییر روش، بخشی از حفاظت است