بازدید قائم مقام وزیر محیط زیست ژاپن از غرفه “انجمن یوزپلنگ ایرانی”

در اولین روز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، قائم مقام وزیر محیط زیست ژاپن از غرفه “انجمن یوزپلنگ ایرانی” بازدید کرد.

“سوچیرو سکی” SKI SOCHIRO قائم مقام وزیر محیط زیست ژاپن و هیات همراه روز شنبه با حضور در غرفه انجمن یوزپلنگ ایرانی در جریان پروژه های انجمن قرار گرفتند.

در جریان این بازدید که با همراهی دکتر کیخا معاون محترم سازمان حفاظت محیط زیست انجام شد، مرتضی اسلامی دهکردی مدیرعامل انجمن یوزپلنگ ایرانی، فعالیت های این انجمن در کشور و نحوه ارتباط آن با سازمان جهانی حفاظت از گونه ها IUCN و صندوق جهانی حفاظت از حیات وحش WWF را تشریح کرد.

درغرفه انجمن یوزپلنگ ایرانی که از دوم تا پنجم اسفند ماه امسال در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست بر پا شده است، علاقه مندان به محیط زیست با پروژه های حفاظتی و فعالیت های آموزشی از نزدیک آشنا می شوند.
یکی از مهم ترین پروژه های فعال انجمن یوزپلنگ ایرانی، پروژه پایش جمعیت یوزپلنگ آسیایی در کشور است و مهم ترین ابزار در این پروژه “دوربین های تله ای” هستند. لذا به منظور آشنایی بیشتر اعضای انجمن و علاقه مندان حیات وحش با نحوه کار دوربین های تله ای، نحوه کار با این ابزار و چگونگی عکس برداری دوربین ها تشریح می شود.

ارائه پوسترهای آموزشی اینفوگرافیک یوزپلنگ آسیایی و کارت پستال عکس برگزیده مجله BBC Wildlife و هم چنین بخش عضویت از دیگر قسمت های غرفه انجمن در نمایشگاه امسال است.

غرفه شماره ۱۰ سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی تهران میزبان انجمن یوزپلنگ ایرانی است و ساعت بازدید از ۹ صبح تا ۱۶ خواهد بود.

عکس از: نوید قلی خانی

Related posts

عصرانه های یوزپلنگی همزمان با روز ملی یوز

پیشینه حفاظت از یوز و نقش رسانه

صبح خلاق تهران میزبان انجمن یوزپلنگ ایرانی