انتشار بیستمین شماره یوزنامه

جدیدترین شماره نشریه داخلی انجمن یوزپلنگ ایرانی با نام «یوزنامه» منتشر شد.
بیستمین شماره یوزنامه با شکل و شمایلی متفاوت به صورت تمام رنگی و در 36 صفحه به ارائه اخبار و مقالات مختلف در زمینه حیات وحش و گزارش هایی از آخرین وضعیت یوزپلنگ ایرانی و فعالیت های انجمن یوزپلنگ ایرانی پرداخته است.
در این شماره در گفت و گویی که با مهندس اسلامی مدیر عامل انجمن انجام گرفته، نحوه و مراحل ثبت عکس برگزیده مجله حیات وحش بی بی سی تشریح شده است.
گفت و گو با مهندس علی رضا هاشمی سخنگوی کمپین پرواز درباره فریدونکنار و کشتار پرندگان مهاجر با دام های هوایی، از دیگر مطالبی است که در این شماره می خوانید.
چیت بال یوزپلنگ فوتبالیست، پروژه پایش، برگزیده IUCN، یوزو یا منگوله گوش، معرفی کارگاه زمین سیاره زنده، آخرین خبر از یوزپلنگ ها، نایبندان آقریقای کوچک، عروسی یوزپلنگی و معرفی کتاب و فیلم بخشی از عناوین آخرین شماره یوزنامه است.
یوزنامه خبرنامه داخلی انجمن یوزپلنگ ایرانی است که به سردبیری محمد گائینی برای اطلاع رسانی پیرامون فعالیت های این انجمن درباره یوزپلنگ و سایر گونه های حیات وحش و مسایل محیط زیست کشور تهیه و منتشر می شود.
یوزنامه شماره 20 در نمایشگاه محیط زیست در اختیار اعضاء محترم انجمن قرار می گیرد. اعضا و علاقمندان بعد از نمایشگاه نیز می توانند با مراجعه به دفتر انجمن، یوزنامه را دریافت نمایند.
دانلود نسخه الکترونیکی یوزنامه شماره 20

برای دریافت شماره های پیشین یوزنامه، به پیشخوان یوزنامه مراجعه فرمایید.

Related posts

انتشار گزارش عملکرد انجمن یوزپلنگ ایرانی در سال 1396

یوزنامه شماره 23 منتشر شد

انتشار کتابچه داوطلبی انجمن یوزپلنگ ایرانی هم زمان با روز جهانی داوطلب