برنامه تورهای حیات وحش نیمه اول سال 95 منتشر شد

تقویم سفرهای آموزشی حیات وحش انجمن یوزپلنگ ایرانی برای شش ماه اول سال 1395 منتشر شد و طبق برنامه اولین سفر در اردیبهشت ماه و به مقصد استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از پارک ملی تنگ صیاد، منطقه حفاظت شده سبزکوه و تالاب چغاخور خواهد بود.

در تقویم تورهای حیات وحش نیمه اول امسال، علاوه بر تنگ صیاد، بازدید از پارک ملی دریاچه ارومیه که پس از بارش های اخیر جان دوباره ای گرفته به همراه تالاب کانی برازان، منطقه حفاظت شده پرور در استان سمنان، ذخیره گاه زیست کره ارسباران در شمال غربی ایران، پارک ملی گلستان به عنوان یکی از غنی ترین زیستگاه های حیات وحش، منطقه حفاظت شده هزارجریب یکی از بهترین زیستگاه های شوکا و مرال همراه با جاذبه های طبیعی منطقه مانند آبشارها و رودخانه و جنگل های انبوه و منطقه حفاظت شده جهان نما در فصل گاوبانگی نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است دور تازه سفرهای آموزشی حیات وحش انجمن یوزپلنگ ایرانی که از مهرماه سال 1389 از سر گرفته شده است به جهت آشنایی هر چه بیشتر اعضا انجمن با واقعیت زیستگاه های حیات وحش و نحوه حفاظت از آن ها دنبال می شود. تا کنون بیش از 50 سفر و بازدید از 70 منطقه تحت حفاظت سازمان محیط زیست در نقاط مختلف ایران با همراهی همسفران علاقمند برگزار شده است.

حضور در سفرهای حیات وحش انجمن برای اعضا و تمام علاقمندان حیات وحش و طبیعت ایران زمین آزاد است.

برای آگاهی از اخبار سفرهای انجمن و ثبت نام در آن ها، به صفحه مربوط به تورهای حیات وحش انجمن به آدرس http://yuztour.ir مراجعه فرمایید.

Related posts

جذب کارورز

انتشار تقویم تورهای انجمن در شش‌ماهه دوم سال ۹۸

تورهای حیات وحش انجمن یوزپلنگ ایرانی در سال 97 به پایان رسید