بزرگداشت 9 شهریور توسط تولیدکنندگان مواد غذایی

گروهی از برندهای معروف تولیدکننده مواد غذایی در استان فارس طی اقدامی فرهنگی، روز 9 شهریور مصادف با روز ملی یوزپلنگ ایرانی بر روی تمامی محصولات خود با درج جملاتی، این روز را گرامی داشتند.
نادره توانا، از اعضای انجمن یوزپلنگ ایرانی در شیراز ضمن اعلام این خبر افزود: از آن جایی که محصولات شرکت هایی که در این روز با این طرح همراه شدند، در سبد کالایی روزانه خانواده های ایرانی جای گرفته است و این محصولات در اقصی نقاط کشور توزیع سراسری دارند، این اقدام باعث توجه بیشتر به موضوع حیات وحش و محیط زیست می گردد.
توانا افزود: «9شهریور، روز ملی حفاظت از یوزپلنگ ایرانی» شعاری بود که بر روی محصولاتی مانند انواع بستنی، انواع لبنیات و … چاپ شده و با توجه به دقت مشتریان به تاریخ مصرف و قیمت درج شده بر روی محصول در هنگام خرید، توجه زیادی به آن شده است.
وی هدف از این اقدام را توجه عمومی به محیط زیست و حیات وحش و البته یوزپلنگ ایرانی به عنوان نماد حیات وحش ایران اعلام کرد و از همکاری تولیدکنندگان در اجرای این طرح قدر دانی نمود.
لازم به ذکر است بستنی های دایتی، لبنیات رامک، لبنیات آپادا و فراورده های کنسروی شرکت سبزینه تک در این طرح مشارکت داشتند.

Related posts

شرکت انجمن در دومین همایش روز ملی یوزپلنگ ایرانی در جاجرم

روز ملی یوزپلنگ ایرانی گرامی باد

عصرانه های یوزپلنگی همزمان با روز ملی یوز