جایزه یحیی در دستان محیط بانان برتر قرار گرفت

پنجمین دوره تقدیر از برگزیدگان جایزه مردمی یحیی، با معرفی محیط بانان برتر و تقدیر از خانواده محیط-بانان شهید برگزار شد.
محیط بان عطالله صادقی از منطقه حفاظت شده سولاکان سقز، محیط بان اکبر ایمانی برنجستانکی از منطقه حفاظت شده آریم سوادکوه و محیط بان حمیدرضا عظیم پور از منطقه حفاظت شده سرخون و مرزی خواف، با دریافت بیشترین امتیاز از سوی هیات داوران به عنوان برگزیدگان دوره پنجمین انتخاب شدند و جوایز خود را از دستان بانیان جایزه یحیی دریافت کردند.
به هریک از برگزیدگان، مدال یحیی، لوح تقدیر محیط بان برگزیده، مبلغ دو میلیون وپانصدهزارتومان وجه نقد از سوی بانیان یحیی(مجتبی رمزی و پریدخت مشکزاد)، یک کتاب آشپزی و لوازم آشپزخانه از سوی سامان گلریز، پک هدیه خانواده و پک هدیه کودک از سوی آماده لذیذ، بن خرید یک میلیون و پانصدهزارتومانی از طرف دیجی کالا و پچ تجهیزات فیلد از سوی انجمن یوزپلنگ ایرانی هدیه داده شد.

در ابتدای مراسم از خانواده های محیطبانان شهید علی خواجوی، شهید مهدی احمدی نیک، شهید تاج محمد باشقره و شهید میلاد عباس زاده با قرائت و اهدای لوح از سوی انجمن و لوح و کارت هدیه از طرف شرکت رنگ باراد تقدیر شد.
همچنین هیات داوران به پاس زحمات و کوشش های بهمن ایزدی، فعال برجسته محیط زیست، در جهت آزادسازی محیط بانان دربند از او تقدیر ویژه کرد.
از احسان محمدی، عضو سابق هیات داوری جایزه یحیی، نیز به پاس زحمات ایشان دردوره های قبل تقدیر شد.
این مراسم با حضور جمعی از معاونین و مسئولین سازمان حفاظت محیط زیست، از جمله سرهنگ محبت خانی فرماندهی یگان سازمان، مهندس ظهرابی معاونت محیط طبیعی سازمان حفاظت محط زیست، بانیان جایزه یحیی، پریدخت مشکزاد و مجتبی رمزی، جمعی از هنرمندان از جمله میترا حجار، آناهیتا همتی، سامان گلریز و حامیان مالی مراسم(الیت، دیجی کالا، رنگ باراد و دوستداران و علاقمندان طبیعت ایران با حمایت و همکاری صمیمانه خانه اندیشمندان علوم انسانی در همان محل برگزار شد.

Related posts

مراسم تقدیر از محیط بانان برگزیده جایزه یحیی 25 دی ماه برگزار می شود

تمدید مهلت ثبت نام جایزه یحیی

فراخوان ثبت نام محیط بانان در پنجمین دوره جایزه یحیی