مراسم تقدیر از محیط بانان برگزیده جایزه یحیی 25 دی ماه برگزار می شود

مراسم اهدای جوایز و معرفی محیط بانان برگزیده ی پنجمین دوره ی جایزه ی یحیی، 25 دی ماه در تهران برگزار می گردد.

این مراسم با حضور جمعی از نخبگان و فعالین محیط زیست، هیات داوران جایزه یحیی و برگزیدگان دوره پنجم و خانواده هایشان در خانه اندیشمندان برگزار می شود.
یاسمن حسن بیگی، دبیر پنجمین دوره جایزه یحی در اینباره گفت: مجموعه انجمن یوزپنگ ایرانی و اعضای هیات داوری و موسسین اصلی این جایزه تلاش های مضاعفی در برگزاری هرچه باشکوه تر جایزه یحیی انجام داده اند و امیدوارم این دوره نیز با حضور دوستداران طبیعت، امیدوام در این دوره نیز مراسم شایسته ای برگزار شود.

فراخوان پنجمین دوره جایزه یحیی در تابستان 97 اعلام شد و پس از طی مراحل ثبت نام محیط بانان و ارزیابی فرم های ارسالی به دبیرخانه و برگزاری جلسه داوری در آذر ماه 97، سه محیط بان برگزیده انتخاب شدند.

انجمن یورپلنگ ایرانی در راستای برنامه های حمایتی از محیط بانان، به ابتکار دوتن از اعضای هنرمند خود، مجتبی رمزی و پریدخت مشکزاد جایزه­ ی سالانه­ای مخصوص تقدیر از محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست پایه گذاری نمود. حامیان رسانه­ای و داوران این جشنواره نیز از فعالان محیط زیست کشور هستند که به صورت داوطلبانه در روند اهدای جایزه با دبیرخانه همکاری می کنند.

به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره محیط بان شهید (یحیی شاه کوه محلی) و معنی حیات بخش اسم یحیی این مراسم جایزه یحیی نامگزاری شد و هدف اصلی آن تجلیل از محیط بانانی است که تلاش های چشمگیری در زمینه حفاظت از عرصه های تنوع زیستی در حوزه های محل خدمت خود داشته ­اند.

آدرس: خیابان کریمخان زند، خیابان نجات الهی، نبش خیابان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی، سالن فردوسی

Related posts

فراخوان مشارکت در تامین دستمزد همیار محیط‌بان توران

تمدید همکاری با همیار محیط‌بانان انجمن در توران

تمدید حضور دو همیار محیط بان در ذخیره گاه زیست کره توران در سال 1401