حضور انجمن یوزپلنگ ایرانی در مراسم رونمایی آلبوم «گیلگمش»

انجمن یوزپلنگ ایرانی در عصر آدینه 22 بهمن ماه در مراسم رونمایی آلبوم «گیلگمش» شرکت کرد.

پیام رونق، صاحب این اثر، با درج لوگوی انجمن یوزپلنگ ایرانی در کنار لوگوی خود، با هدف فرهنگ‌سازی زیست‌محیطی و حفاظتی، گامی درجهت حفاظت از این گونه برداشت.

در مراسم رونمایی آلبوم «گیلگمش» که با مشارکت انجمن یوزپلنگ ایرانی و با حضور هنرمندان خالق اثر، دوستداران فرهنگ و هنر، اعضای انجمن و علاقه‌مندان محیط زیست برگزار شد، حضار با یوزپلنگ و فعالیت‌های حفاظتی انجام شده توسط انجمن از نزدیک آشنا شدند.

آلبوم بی‌کلام گیلگمش، با تفكري ضدجنگ با توجه به اوضاع نامساعد سياسي امروز جهان و آتش جنگ‌هاي متعدد، ساخته شده و هنرمند سازنده اثر سعي بر اين داشته كه با تركيب نغمه‌های زيباي موسيقي معنوي مشرق زمين با هارموني سترگ غرب، شنونده را به اين تفكر سوق دهد كه مي‌توانيم در سياره زيباي خود در كنار يكديگر فارغ از مليت، جغرافيا، رنگ پوست و زبان و نژاد، زندگي كنيم و فرصت كوتاه «بودن» را در جهت تعالي روح خود سپري كنيم.

در اين اثر نوازندگان صاحب نامي چون: ميلاد درخشاني، محسن شريفيان، ژوبين كلهر، احسان شفيعي و روزبه نعمت اللهي، هنرنمایی می‌کنند.

پيام رونق در مقام آهنگساز ، تنظيم كننده ، تهيه كننده و نوازنده سازهاي الكترونيك و ساز تخصصي خود يعني «ديجريدوو» ، ساخت اين آلبوم را در سال  هزار و سيصد و نود و چهار آغاز كرد و ميكس و مستر  اثر را در پاييز امسال به پايان رسانيد و در 22 بهمن ماه  با حضور انجمن یوزپلنگ ایرانی رونمایی کرد.

Related posts

امید برای نجات یوز ایرانی کمرنگ‌تر شد

آغاز همکاری انجمن با برند RNS

شرکت انجمن در سرشماری تابستانه توران