دومین جشنواره روز ملی یوزپلنگ ایرانی در مشهد

دومین جشنواره روز ملی یوزپلنگ ایرانی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 12و 13شهریور ماه از ساعت 17تا 23 در بوستان کوهسنگی شهر مشهد برگزار می شود.

دبیر محیط زیست انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه جشنواره روز ملی یوزپلنگ ایرانی برای دومین سال پیاپی در این شهر برگزار می شود گفت: در جشنواره امسال برای همه گروه های سنی برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

محمد علی رضوانی افزود: در این جشنواره برنامه های ویژه ای برای کودکان داریم که ساخت عروسک خیمه شب بازی یوزپلنگی با قوطی های پلاستیکی، تئاتر عروسکی، نقاشی و …. از جمله این موارد است.

وی در ادامه به حضور اساتید و فعالان حوزه محیط زیست در این جشنواره امسال اشاره کرد و گفت: در بخشی دیگر از جشنواره ضمن بیان تفاوت زیستگاه یوزپلنگ و پلنگ، کلیپ های مرتبط با حیات وحش و یوزپلنگ برای حاضران نمایش داده می شود.

وی در پایان افزود: دومین جشنواره روز ملی یوزپلنگ با همکاری انجمن علمی دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد، معاونت خدمات و محیط زیست شهری، مدیریت محیط زیست شهری و توسعه پایدار و انجمن یوزپلنگ ایرانی برگزار می شود.

نهمین گرامیداشت روز ملی یوزپلنگ ایرانی – استان خراسان رضوی – مشهد

فرستنده خبر: مریم شهبازی

Related posts

تقدیر از محیط بانان توران در شاهرود

20 کیلومتر هم رکابی با یوز ایرانی

پارک کوهسنگی مشهد میزبان یوزپلنگ ها