راه اندازی سیستم جدید عضویت

انجمن یوزپلنگ ایرانی یک مؤسسه غیردولتی زیست محیطی، مستقل و غیرانتفاعی فعال می باشد که توسط تعدادی دانشجوی علاقمند به طبیعت و حیات وحش، از مرداد ماه سال 1380 با شماره ثبت 13640 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است.
امروز با گذشت بیش از 13 سال از فعالیت انجمن یوزپلنگ ایرانی، مشارکت در مهم ترین پروژه های حفاظت از گونه های مختلف حیات وحش این سرزمین و به ویژه یوزپلنگ، با گسترش فعالیت ها و پروژه ها نیاز به ارتباط بیشتر با متخصصان، علاقمندان و دلسوزان محیط زیست، حیات وحش و طبیعت ایران بیش از پیش احساس می شود.

از آن جا که انجمن از هیچ سازمان یا ارگانی بودجه مشخصی دریافت نمی نماید و تمامی مخارج آن از محل حق عضویت افراد و کمکهای مالی افراد علاقمند تأمین می گردد، سیستم عضویت یکی از مهم ترین عوامل بقای این سازمان کوچک قلمداد می شود.
از طرفی مهارت ها، تجربیات و تخصص اعضا به عنوان سرمایه های معنوی انجمن شناخته شده و از اهمیت بالایی برخوردار است.
از این رو به منظور تعامل بیشتر با اعضا و پاسخ به نیاز همیشگی همراهان، ارتباط بیشتر و آگاهی از پروژه ها و فعالیت های جاری، سیستم جدید عضویت انجمن یوزپلنگ ایرانی راه اندازی شده است.
در این سیستم، هر یک از اعضا با توجه به علاقمندی های خود، گروه عضویت را انتخاب کرده و به مدت یک سال عضو انجمن خواهد شد.
انواع عضویت در ساختار جدید بدین ترتیب است:

الف) آنلاین

از طریق کلیک بر روی لینک زیر:

members.wildlife.ir

در صورتی که نوع عضویت را ویژه یا طلایی انتخاب می کنید، فایل عکس پرسنلی خود را آماده داشته باشید تا به همراه فرم عضویت ارسال نمایید.

ب) حضوری
مراجعه به دفتر انجمن آدرس و شماره تلفن دفتر انجمن یوزپلنگ ایرانی
لطفا قبل از مراجعه، با تماس تلفنی از حضور همکاران در دفتر انجمن اطمینان حاصل نمایید.

در صورتی که نوع عضویت را ویژه یا طلایی انتخاب کرده اید، یک قطعه عکس پرسنلی خود را به همراه فرم عضویت ارسال نمایید.

***

توضیحاتی درباره انواع گروه های عضویت در انجمن یوزپلنگ ایرانی

عضویت عادی: این نوع عضویت برای کسانی مفید خواهد بود که تمایل دارند به صورت مجازی از طریق ایمیل و SMS در جریان امور و رویدادهای انجمن قرار بگیرند. هم چنین شرکت در سمینارهای حیات وحش و برخی کارگاه های آموزشی برای کلیه اعضا رایگان می باشد.

عضویت ویژه: این نوع عضویت علاوه بر این که شامل کلیه خدمات عضویت عادی می شود، از تخفیفات در نظر گرفته شده برای کلاس های آموزشی و تورهای حیات وحش نیز برخوردار می گردد. برای این گروه از اعضا کارت عضویت انجمن یوزپلنگ ایرانی صادر می شود.

عضویت طلایی: کلیه خدمات ارائه شده به دو گروه فوق، به این دسته نیز ارائه خواهد شد. علاوه بر آن، اعضا طلایی جدیدترین فیلم و عکس های حیات وحش که توسط دوربین های تله ای انجمن در مناطق مختلف ایران گرفته شده است را از طریق پست دریافت خواهند کرد.
اعضای طلایی به هدف حمایت مالی بیشتر، این گروه از عضویت را انتخاب می کنند.

***

تلفن دفتر انجمن: ۸۸۹۰۳۵۱۳ / تلفن مسول امور اعضا: ۰۹۳۳۲۷۷۵۹۷۳ سرکار خانم پروین

Related posts

جذب کارورز

انتشار تقویم تورهای حیات وحش «یوزتور»

عصرانه های یوزپلنگی همزمان با روز ملی یوز