فراخوان جذب مسئول دبیرخانه جایزه یحیی ۱۳۹۹

«جایزه یحیی» یک جایزه محیط زیستی مردمی است که به‌صورت سالانه به برگزیدگان سراسر کشور اهدا می­شود. برگزیدگان این جایزه، بر اساس پارامترهای تعیین شده توسط هیئت داوران، از میان محیط­بانان سازمان حفاظت محیط­زیست کشور انتخاب می­شوند. محیط­بانان می­توانند به شکل مستقل، یا از طریق شبکه تشکل­های مردم نهاد استانی و یا از سوی اداره کل استان مربوطه برای شرکت در جایزه اقدام کنند. مدارک شرکت­کنندگان توسط هیئت داوران جایزه بررسی شده و نهایتا نفرات برتر انتخاب می­شوند.
نظر به آغاز به‌کار دبیرخانه جایزه یحیی در سال ۱۳۹۹ از علاقمندان به تصدی سمت مسئول جایزه یحیی دعوت به همکاری می‌شود.  مسئول دبیرخانه جایزه یحیی موظف به پیگیری از ادارات کل و تشکل­های محیط­­زیستی جهت دریافت فرم ثبت نام و همچنین پاسخگویی به سوالات و درخواست­های محیط­بانان خواهد بود. وی همچنین در تمامی جلسات داوری شرکت کرده و به تسهیل روند کمک خواهد کرد. مراسم اهدای این جایزه آذر ماه هر سال برگزار می­شود و مسئول دبیرخانه هماهنگی­های لازم جهت برگزاری مراسم را انجام خواهد داد. هماهنگی­هایی از قبیل جمع‌آوری مستندات از محیط‌بانان، همکاری با داوران، تهیه سالن، نوشتن کنداکتور، هماهنگی مدعوین، سفارش پوستر و دعوتنامه و … از فعالیت‌های مسئول دبیرخانه است. این سمت شغلی به صورت پاره‌وقت بوده و به ایشان بر مبنای ساعت کاری پرداخت انجام خواهد گرفت.

برای دریافت شرح خدمات این سمت از لینک زیر اقدام نمایید. علاقمندان ضمن مطالعه دقیق فایل ذیل می‌توانند تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۱ مهرماه درخواست و رزومه عکس‌دار خود را به آدرس ایمیل info@wildlife.ir ارسال نمایند.

 

Related posts

فرصت همکاری در سمت مدیرعامل

جذب مدیر روابط عمومی

استخدام مدیر تور