فراخوان جهت مطالعه و حضور در بیستمین سمینار حیات وحش

«تا کنون عمده کوشش ما در تامین آموزش محیط زیست برای بزرگسالان صرف شده است. به عبارت دیگر، دوره­ ای را برای علاقمند و متعهد کردن آنها نسبت به طبیعت برگزیده ­ایم، که علایق آنها پیشاپیش شکل گرفته بوده است. در این سن به آنها تنها می­توان آگاهی داد، اما برای برانگیختگی بس دیر شده است. باید توان خویش را، اگرچه دیر هنگام، اما مصروف کودکان کنیم و هرچه بیشتر امکان تجربه طبیعت در همه جا را برای آنها فراهم آوریم.» برگرفته از پیشگفتار کتاب کودک و طبیعت، ترجمه عبدالحسین وهابزاده و آرش حسینیان.

بیستمین سمینار حیات وحش با حضور استاد وهابزاده با موضوع کودک و طبیعت در تاریخ شنبه 18 بهمن ماه 1393 برگزار خواهد شد. از علاقمندان درخواست می شود تا با مطالعه در این زمینه و نگاهی به کتاب کودک و طبیعت، آمادگی برای بحث و گفتگو در باب این موضوع و طرح سوالات خود از کتاب مذکور، کسب نمایند تا بتوان از این جلسه به شکل مفیدی بهره برده و از مطالب ذکر شده به بهترین شکل در ایجاد یک برنامه عملیاتی استفاده نمود.

الویت شرکت در برنامه با افرادی است که حضور خود را در تماس  با دفتر انجمن یوزپلنگ ایرانی در ساعات اداری اعلام نمایند.

لازم به ذکر است تعدادی کتاب کودک و طبیعت جهت فروش در روز سمینار عرضه خواهد شد.

هم چنین برای علاقمندان از طرف جناب آقای وهاب زاده دو فایل PDF در انتهای این خبر قرار داده شده است که می­توانید آنها دانلود کرده و مطالعه نمایید:

کودک و طبیعت-مقدمه ویراستار

مصاحبه با دانشنامه 

Related posts

نمایش مستند کوشکی یک یوزپلنگ آسیایی

فراخوان برگزاری نهمین روز ملی یوزپلنگ ایرانی در شهرهای ایران

دعوتنامه نمایشگاه عکس یوزپلنگ ایرانی