فراخوان برگزاری نهمین روز ملی یوزپلنگ ایرانی در شهرهای ایران

به اطلاع می­ رساند انجمن یوزپلنگ ایرانی در نهمین سال گرامیداشت «روز ملی یوزپلنگ ایرانی» در شهريورماه 1394، در نظر دارد با همکاری سازمان­های مردم نهاد سراسر كشور، برنامه هايي  در جهت فرهنگ­سازی حفاظت از محیط­ زیست و حیات وحش ایران برگزار نمايد.

بدینوسیله از فعالان محیط زیستی و گروه های مردمی شهرهای مختلف کشور دعوت می شود در صورت تمایل به برگزاری برنامه های گرامیداشت این روز با انجمن یوزپلنگ ایرانی تماس حاصل فرمایند.

برگزاری نشست‌های آموزشی در ارتباط با محیط زیست و حیات وحش، پخش فیلم مستند‌، جشنواره کودک با فعالیت هایی نظیر بازی‌های آموزشی، نقاشی، گریم صورت، کمک به لایروبی آبشخورها، آموزش صنایع و شرکت ها در جهت انجام فعالیت های حفاظتی، برگزاری فعالیت های ورزشی مانند دو سرعت، دوچرخه سواری در مناطق روستایی و اجرای برنامه های کوهنوردی گرامیداشت روز یوز، از جمله فعالیت هایی است که می توان در گرامیداشت این روز به آن پرداخت.

هم چنین با مراجعه به سایت رسمی «روز ملی یوزپلنگ ایرانی» به آدرس www.cheetahday.com از فعالیت­ های سال ­های گذشته انجمن یوزپلنگ ایرانی در این روز مطلع شده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

در صورت قطعی بودن همکاری شما در این روز، جهت انجام مشورت کارشناسی و هماهنگی­های لازم، با خانم سحردادخواه به شماره 09378425909 تماس حاصل فرمایید.

ایمیل: yuz@wildlife.ir

پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.

دانلود فایل ایده ها و فهرست برنامه های پیشنهادی نهمین «روز ملی یوزپلنگ ایرانی»

Related posts

شرکت انجمن در دومین همایش روز ملی یوزپلنگ ایرانی در جاجرم

روز ملی یوزپلنگ ایرانی گرامی باد

عصرانه های یوزپلنگی همزمان با روز ملی یوز