مراسم معارفه مدیرعامل جدید و تقدیر از مدیران عامل و قائم مقام پیشین انجمن یوزپلنگ ایرانی

مراسم معارفه مدیرعامل جدید و تقدیر از مدیران عامل و قائم مقام پیشین انجمن یوزپلنگ ایرانی در دفتر انتشارات فنی ایران برگزار شد.


انجمن یوزپلنگ ایرانی یک سازمان مردم نهاد محیط زیستی است که به همت سه دانشجوی علاقمند از سال 1380 فعالیت‌های خود را آغاز کرده و اکنون بیش از یک دهه از فعالیت این انجمن می‌گذرد.
طی مراسمی رسمی که از ساعت 18 روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز شد، از آقایان محمد صادق فرهادی نیا و مرتضی اسلامی دهکردی مدیران عامل پیشین و هم‌چنین از آقای محمد گائینی قائم مقام مدیرعامل تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور اعضا، حامیان و همکاران انجمن یوزپلنگ ایرانی در دفتر انتشارات فنی ایران برگزار شد؛ ضمن تقدیم لوح تقدیر به این عزیزان و تقدیر از ایشان بابت فعالیت سخاوتمندانه در مدت خدمت خود، سرکار خانم لیلا قاسم زاده، از فعالان محیط زیست و دارای 14 سال سابقه فعالیت داوطلبانه در عرصه‌های محیط زیستی به‌عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه معرفی شدند.

در ابتدا پس از سخنان خانم زواران به‌عنوان نماینده هیئت مدیره در رابطه با چگونگی روند انتخاب مدیرعامل جدید، آقای شهریار رحمانی، مشاور سازمانی انجمن درمورد بلوغ سازمانی و سیر تبدیل یک سازمان غیررسمی به رسمی سخنرانی کردند، سپس آقای مرتضی اسلامی دهکردی به عنوان نماینده هیئت موسس و مدیرعامل پیشین انجمن، در رابطه با اهداف و فعالیت های خود صحبت کرده و در نهایت خانم لیلا قاسم‌زاده، مدیرعامل جدید در رابطه با اهداف و برنامه آینده خود به ایراد سخنرانی پرداختند.

در انتهای برنامه از آقایان موسوی نژاد و شهریار رحمانی نیز به پاس حمایت‌های بی دریغشان  تقدیر شد.


امیدواریم بتوانیم همچون گذشته در حفاظت از حیات وحش ایران مثمرثمر باشیم.

Related posts

امید برای نجات یوز ایرانی کمرنگ‌تر شد

آغاز همکاری انجمن با برند RNS

شرکت انجمن در سرشماری تابستانه توران