کارگاه آشنایی با تدوین فیلم برگزار شد

کارگاه عملی آشنایی با تدوین فیلم روز دوشنبه 13 مهرماه در دفتر انجمن یوزپلنگ ایرانی با حضور اعضای انجمن برگزار شد. مدرس این کارگاه سرکار خانم نگار فاضلی، دانش آموخته کارگردانی انیمیشن بودند که در مدت 3 ساعت برگزاری کارگاه به موضوعات آشنایی با انواع استانداردها و قاب های ویدئویی، آشنایی با انواع فرمت های ویدئویی، تعریف برش تصویر و انتقال نما، زمان بندی و روایت فیلم پرداختند. هم چنین منوهای اصلی و لازم برای ساخت یک کلیپ، افزودن صدا و موسیقی، افکت های ویدئویی و صدا، ساخت تیتراژ و… به صورت عملی مرور شد.

در ابتدای کارگاه، شرکت کنندگان با نحوه نصب نرم افزار پریمیر آشنا شدند و پریمیر را بر روی کامپیوتر های شخصی خود نصب کردند.

روش ساخت کلیپ به کمک این نرم افزار توسط هر فرد از دیگر فعالیت های این کارگاه بود. همچنین سرکار خانم فاضلی در حین ارائه و کار با نرم افزار پاسخگو سوالات شرکت کنندگان بودند.

در پایان گواهی شرکت در کارگاه آموزشی صادر و به حاضرین تقدیم شد.

کارگاه های آموزشی انجمن یوزپلنگ ایرانی به منظور توانمندسازی اعضا و بدنه اصلی انجمن، هر ماه برگزار می شود. جهت عضویت در انجمن و اطلاع رسانی رویدادها و کارگاه های آموزشی می توانید به صفحه عضویت آنلاین انجمن یوزپلنگ ایرانی مراجعه فرمایید.

Related posts

برگزاری کارگاه آموزشی “مشارکت جوامع محلی در حفاظت از زیستگاهها و راهکارهای تعارض بین انسان و زیست مندان” در قزوین

فراخوان دوره تخصصی «آشنایی با رویکرد مشارکتی و ابزارهای آن»

ثبت نام در کارگاه «آشنایی با تکنیک های جستجوی فرصت های پژوهشی و حمایتی»