یوزنامه شماره 21 منتشر شد

بیست و یکمین شماره یوزنامه ویژه نیمه اول سال 1394 در 44 صفحه و به صورت تمام رنگی منتشر شد. عناوین مطالبی که در این شماره به آن ها پرداخته شده است عبارتند از: 215 کیلومتر در قلب کویر، یک جایزه جهانی دیگر برای انجمن، توله یوز میاندشت مادر شد، درخت مشکل یوزپلنگ ایرانی، تازه ترین مقالات ایرانی در ژورنال های بین المللی، گزارشی از دومین دوره جایزه یحیی، دو یوزپلنگ در دو قدمی مدیرعامل، جدیدترین تصاویر از پروژه پلنگ ایرانی در  شمال شرقی ایران، آخرین اخبار از کوشکی و دلبر، ماجرای یونس و گراز، گرگ ها حلقه های شگفت انگیز طبیعت، بزرگداشت روز جهانی محیط بان، سفر به عشق مارمولک ها، گزارش تصویری حراست از آبشخورها در تابستان سوزان، ترس کودکان از حیات وحش، دامپزشکی حیات وحش، نقطه بی نقطه، بهشت شکاری ها، تازه ترین اخبار انجمن و … .

 یوزنامه خبرنامه داخلی انجمن یوزپلنگ ایرانی است که به سردبیری محمد گائینی برای اطلاع رسانی پیرامون فعالیت های این انجمن درباره یوزپلنگ و سایر گونه های حیات وحش و مسایل محیط زیست کشور تهیه و منتشر می شود.
اعضا و علاقمندان می توانند با مراجعه به دفتر انجمن، یوزنامه را دریافت نمایند و یا به صورت آنلاین آن را سفارش دهند. لازم به ذکر است که یوزنامه برای اعضای ویژه و طلایی انجمن از طریق پست ارسال می گردد. برای عضویت در انجمن می توانید از این صفحه اقدام نمایید.

برای دریافت شماره های پیشین یوزنامه، به پیشخوان یوزنامه مراجعه فرمایید.

Related posts

انتشار گزارش عملکرد انجمن یوزپلنگ ایرانی در سال 1396

یوزنامه شماره 23 منتشر شد

انتشار کتابچه داوطلبی انجمن یوزپلنگ ایرانی هم زمان با روز جهانی داوطلب