انتشار برنامه شش ماهه دوم سفرهای حیات وحش

به منظور برنامه ریزی بهتر اعضای انجمن یوزپلنگ ایرانی، تقویم برنامه شش ماه دوم سال 1393 سفرهای حیات وحش انجمن منتشر شد.
از جمله برنامه های خاص این تقویم می توان به «آخرین فرصت دیدار با کوشکی در میاندشت و همینطور دلبر در توران، اقامت در کنار تالاب کانی برازان و پرنده نگری در تالاب، جستجوی پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره، بازدید از سواحل و جزایر کمتر شناخته شده جنوب ایران در منطقه مند، گشت در یکی از مهم ترین زیستگاه های یوزپلنگ ایرانی در بافق، بازدید از مناطق بکر کویری و شگفتی های طبس و فرار از تکنولوژی و آرمیدن در خانه ای بدون برق و تهیه آب از قنات در سفر نای بندان، تماشای صدها عقاب و نمایش هزاران سار در سایت پرندگان شکاری، قایق سواری و پرنده نگری در میان خور در سفر خوزستان و …» اشاره کرد.

تقویم تورهای حیات وحش

سایت اطلاع رسانی تورهای حیات وحش انجمن یوزپلنگ ایرانی

جزئیات هر سفر و شرایط آن در اطلاعیه های جداگانه ای منتشر می شود و اطلاع رسانی آن از طریق پیامک و ایمیل برای اعضا و از طریق سایت انجمن و سایت تورهای حیات وحش برای سایر علاقمندان صورت می گیرید.

انجمن یوزپلنگ ایرانی به منظور آشنایی اعضا خود و هم چنین علاقمندان به محیط زیست و حیات وحش کشور، اقدام به برگزاری سفرهای متعدد به پارک های ملی، مناطق حفاظت شده و پناهگاه های حیات وحش ایران نموده است.
این برنامه ها که از سال 89 به صورت منظم و تقریبا ماهیانه اجرا می شود، خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف اعضا مواجه شده است.
لازم به ذکر است که درآمد حاصل از برگزاری این سفرها به صورت مستقیم صرف پروژه های حفاظتی انجمن یوزپلنگ ایرانی می گردد.

Related posts

انتشار تقویم تورهای انجمن در شش‌ماهه دوم سال ۹۸

تورهای حیات وحش انجمن یوزپلنگ ایرانی در سال 97 به پایان رسید

انتشار تقویم تورهای حیات وحش «یوزتور»

1 نظر

mhmood ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۵۰ ب.ظ
راستی دوباره کی میاید الموت قزوین

Comments are closed.

Add Comment