جشنواره نقاشی «کودک، محیط‌زیست، صلح و فوتبال» برگزار می شود

کودکان علاقمند به نقاشی به استقبال جام جهانی می روند؛

نخستین جشنواره نقاشی کودک با عنوان «کودک، محیط زیست، صلح و فوتبال» به همت کارگروه حضور یوزپلنگ آسیایی در جام‌جهانی و همکاری انجمن یوزپلنگ ایرانی، با حضور کودکان علاقمند به نقاشی در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

این جشنواره به منظور قدردانی از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل و تشویق کودکان و دیگر اقشار جامعه در جهت ترویج فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز با محیط زیست برگزار می شود. کودکان علاقمند در جشنواره مذکور به همراه والدین خود در 32 غرفه مختلف که هر یک اختصاص به یک گونه جاندار در حال انقراض در کشورهای شرکت کننده در جام جهانی 2014 برزیل دارد به انتخاب خود حضور پیدا کرده و با راهنمایی مربیان حاضر اقدام به نقاشی از گونه می کنند.

در ادامه پس از پایان برگزاری این جشنواره یک روزه، نقاشی های کودکان از گونه های مختلف به انتخاب هیات داوران به سفیران کشورهای همان گونه که در جام جهانی 2014 برزیل شرکت می کنند اهداء می شود.

نخستین جشنواره نقاشی «کودک، محیط زیست، صلح و فوتبال»  روز جمعه 26 اردیبهشت ماه ساعت 16 در طبقه دوم تجاری برج میلاد با حضور کودکان و والدین علاقمند و جمعی از مسولان برگزار می شود. حضور برای تمامی کودکان و والدین علاقمند آزاد است.

Related posts

جذب کارورز

مشاهده یک فرد یوزپلنگ آسیایی در بهاباد

گزارش چکیده مباحث مطرح شده در لایو اینستاگرام انجمن در راستای شفاف سازی در خصوص موضع رسمی انجمن در قبال پروژه تکثیر یوزپلنگ در شرایط نیمه طبیعی