نمایشگاه نقاشی با موضوع یوزپلنگ ایرانی

همزمان با نزدیک شدن به مسابقات تیم ملی فوتبال کشور با نماد یوزپلنگ ایرانی در جام‌جهانی برزیل و افزایش فعالیت های آموزشی موسسه‌های علاقمند به موضوع محیط زیست، مدرسه نور‌دانش تهران نمایشگاه نقاشی با موضوع یوزپلنگ برگزار کرد. این نمایشگاه که در تاریخ 12 اردیبهشت ماه 93 برگزار گردیده، در راستای گسترش آموزش های زیست محیطی، از اهداف این مجتمع آموزشی می باشد انجام گرفت.

لازم به ذکر است این مجتمع آموزشی با همکاری انجمن یوزپلنگ ایرانی، کارگاه آشنایی یوزپلنگ آسیایی را در ماه‌های پایانی سال 92 برای دانش آموزان پایه اول تا هفتم برگزار کرده بود که گزارش تصویری این خبر را می‌توانید در پایگاه اینترنتی مجتمع آموزشی نوردانش مشاهده نمایید.

عکس ها و مطالب بیش تر را می توانید در لینک زیر مشاهده فرمایید:

 

Related posts

جذب کارورز

مشاهده یک فرد یوزپلنگ آسیایی در بهاباد

گزارش چکیده مباحث مطرح شده در لایو اینستاگرام انجمن در راستای شفاف سازی در خصوص موضع رسمی انجمن در قبال پروژه تکثیر یوزپلنگ در شرایط نیمه طبیعی

1 نظر

بابا آمین ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۲۹ ق.ظ
با درود و ادب به همه ی دوستان زحمت کش در انجمن با دیدن این خبر این شعر استاد شهریار به ذهنم رسید: آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟...........!؟ البته با تمام این حرف ها باید گفت: ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است........ بابا آمین ( از اولیای نوردانش )

Comments are closed.

Add Comment